Šodien liela pastiprināta uzmanība tiek vērsta vietnes reklāmai no ļoti dažādu veidu preču un pakalpojumu ražotājiem un piegādātājiem. Un šis principā nav nemaz neparasti, tā kā vietne laikam ejot pārvēršas par pilnīgu rīku, ar kā palīdzību jau var organizēt efektīgu pārdošanu, kā arī kopumā attīstīt kā arī stiprināt pašu uzņēmējdarbību. Savukārt papildus efektīvas mājaslapas izveidei, kas tad var apmierināt visprasīgāko lietotāju pieprasījumus, ir vajadzīgs to visu sistemātiski popularizēt arī meklētājprogrammās, atbildot uz galvenajiem cilvēku vaicājumiem. Tādā gadījumā Jums palīdzēs tieši seo optimizācija. Un šodien tiek nodrošināti tāda veida mārketinga pakalpojumi, kur jau šīs nišas uzņēmumi profesionāli nodarbojas ar šādu lapu reklāmu kā arī popularizēšanu, kurām ir visi šim nolūkam vajadzīgie līdzekļi, kā pieredzējis seo optimizācija, gan arī esošie rīki seo stratēģijas izstrādei.
Vairāk lasiet – https://jauns.lv/raksts/bizness/406505-ka-seo-strategija-jamaina-lai-mazinatu-covid-19-ietekmi-uz-tavu-biznesu
Neliels ieskats SEO attīstības aizkulisēs
Vienlaicīgi ar meklēšanas programmu parādīšanos senajos 90. gados vairāki dalībnieki izprata, kad tiem tomēr ir jāapskatās meklētājprogrammu algoritmi, lai piesaistītu trafiku, kā arī klientus sev. Tanī periodā uzradās izpratne par to, kas ir SEO un priekš kam tas būtu nepieciešams, pie tam uzradās tāda darba profesija kā “seo speciālists”, kas ir tāds cilvēks, kurš profesionāli nodarbojās jau ar vietņu SEO reklamēšanu. Šajā periodā pārsvarā pietika ar SPAM tekstu ar atslēgvārdiem, lai nonāktu augstās pozīcijās.
Jau 1998.gadā Google programma izdeva PageRank algoritmu, kas pilnīgi visu izmainīja. Sekojot Google, tad arī Yandex 1999. gadā ieviesa TIC algoritmu. Abi algoritmi tiešām bija viens otram līdzīgi un balstījās uz saites svaru. Lielu apjomu uzsāka ņemt pašas mājas lapas optimizācija.
Sakoties 2012.gadam, meklētājprogrammas ir sākušas sīvu karu ar saišu surogātpastu. Tas sākās ar Google algoritma Penguin izstrādi 2012. gadā. Pēc tam jau 2014. gadā Yandex paziņoja, ka pilnībā atspēkoja saites ietekmi uz reitinga formulu, pie tam 2015.g. izlaida Minusinsk filtru, kurš sodija mājas lapas bloķējot tās par surogātpastu.
Pēc 2015. gada katrs seo speciālists jau saprata, ka spēles noteikumi jau ir pavisam mainījušies. Līdz šim ir deklarēti vairak kā 800 faktori, kuri ietekmē vietu reitinga formulā. Taču vienīgā metode, kā šodien iekļūt meklēšanas rezultātu pirmo lapu, jau ir sistemātisks un sarežģīts darbs ar mājas lapu, kura pamatā ir labi pārdomāta seo stratēģija.
Mūsdienu biznesa haizivis – digitālā mārketinga aģentūra, kas zina kā strādāt
Jūs sapratāt, ka būtu nepieciešama laba reklāmas aģentūra, ar ko labāk uzsākt savus meklējumus? Ne vienmēr tā reklāmas aģentūra būs vislabākā, kura jau ir lielākā un parādās meklētāju TOP-3, jo visbiežāk lielās kompānijās ir tik ļoti daudz projektu, ka tiešām vairumā notiek maksimāla procesu automatizācija, kas dažreiz nav tas labākais. Pēc tam, kad atradāt to servisu, kas vairāk patīk, mēģiniet uzzināt, kādi tad seo pakalpojumi tiks nodrošināti un kāds būs speciālistu sastāvs. Ir labi, ja ir tāds seo speciālists, kura pienākumos būs interneta lapas seo audits un tad profesionāli izveidota seo stratēģija. Savā pamatā digitālā mārketinga aģentūra var būt neliela, bet tajā var darboties kvalitatīvi darbinieki, kas individuāli pienāk klāt katram uzdevumam. Ļoti labi, ja piedāvājumā arī ir mājas lapas izveide, jo tādējādi lapa varētu būt no sakuma sataisīta gudri. Noskaidrojiet paši priekš sevis, kas tieši ir google reklāma, tā kā tas ir vēl viens papildus veids, kadā veidā nopelnīt ar savu vietni. Šodien tieši digitālais mārketings jau ir tā lieta, kura ir jāakcentē, jo tas ļaus Jums pelnīt, kā arī iegūt sev pastāvīgus klientus. Tāpēc šajā gadījumā pareiza reklāmas aģentūra jau ir galvenais moments, kura izvēlei jāpieiet īpaši cītīgi.