Uz pašu jautājumu – kas ir seo, ir vienkārša atbilde – SEO ir meklēšanas programmu optimizēšana. Taču, kas jau ir šis termins, nepieciešams detalizētāks skaidrojums. Citiem vārdiem seo optimizācija nodrošina, lai tiek veikta mājas lapas optimizācija, pateicoties kam notiek tās pilnveidošana, mēģinot padarīt to saprotamu klientam kā arī sasniegtu vienu no augstākajām pozīcijām meklētājprogrammu rezultātos. Sniegtie seo pakalpojumi varētu būt definēti arī kā kanāls vietnes trafika piesaistīšanai, pie tam arī sava veida rīku, priekš tam, lai ietekmēt meklēšanas parlūkus, tādā veidā sasniedzot līdera vietas. Kāpēc ir tik svarīgi atrasties pirmajās vietās meklētājā? Statistiski no kopējā trafika apjoma deviņdesmit pieci procenti atrodas tieši rezultātu pirmajā lappusē, bet 80 – 60% – no pirmās līdz trešajai lapai, tāpēc būtu būtiski īstenot visu iespējamo, lai mēģināt tikt meklēšanas rezultātu līderos.

Ienāc – https://www.rubaltic.ru/press/3-seo-optimiz-cijas-tendences-2020-gadam/

Mājas lapas optimizācija sastāv no trīs pamata etapiem, kur 1. ir pašas mājas lapas optimizācija no iekšas. Šajā etapā tiek novērstas visas kļūdas, kuras uzradās, kā tika pabeigta mājas lapu izstrāde. Nav noliedzams, ka, tas, cik tad kvalitatīvi šī daļa tiks veikta, nosaka tieši seo speciālists, tādēļ labāk būtu doties pie speciālista. Šajā posmā tiek veikts arī lapas seo audits, tā kā konkrēti tas palīdz uziet pat mazākās kļūdas. Pēc tam tiek izplānota seo stratēģija un var ķerties klāt otram posmam, kas tiek saukts – seo optimizācija. Šeit būs veikta virkne pasākumu, mēģinot izvietot mājas lapu pirmajās vietās, nenoliedzami nevarētu iztikt bez tādas lietas, kā mārketinga pakalpojumi. Pats pēdējais būtu pozīciju saglabāšana, lai to īstenotu, pastāvīgi tiek realizēti dažādi seo pakalpojumi, kuros ir iekļauta konkurentu analīze, seo audits un mājas lapas optimizācija pēc nepieciešamības.

Profesionāls seo speciālists, kur lai tādu atrod?

Brīdī, kad tiek meklēti seo pakalpojumi, Jums ir nepieciešama digitālā mārketinga aģentūra, kas varēs piedāvāt Jums labāko risinājumu. Bet pirms noteiktas izvēles veikšanas, sākumā aplūkojiet rekomendācijas, tā kā jebkura mārketinga aģentūra jau ir sameklējama online plašumos, protams ir pieejama ari informācija par to. Pirms slēgt līgumu uz gadu, noskaidrojiet, vai šī mārketinga aģentūra var piedāvāt Jums līgumu uz izmēģinājuma laiku, piem., 3.mēnešu līgumu. Tā kā labs seo speciālists varēs paradīt rezultātu tik īsā termiņā. Noskaidrojiet, kāda tieši ir seo stratēģija attiecībā uz Jums un cik lomu tur spēlē google reklāma, un izrunājiet budžetu. Tādējādi Jums būs skaidrs, cik nopietna mārketinga aģentūra ir un ko tad tā tieši var piedāvāt.

Categories: Bez tēmas

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.